vineri, 25 ianuarie 2013

Azi, am descoperit ,,Magazinul Magic", asa cum l-a numit Larisa. Ea mi-a spus:,,hai sa te duc in locul ala minunat!" Am zis, hai! Nu ma asteptam ca, magazinul care e cam cat baia mea de serviciu, sa aiba atatea lucruri pe care le gasesc foarte greu in merceriile renumite; toate tipurile de lanturi,perle,margele,nasturi,panglica,snururi,orice:D.Ma gadesc la corturile alea minuscule din desenele aimate,care inauntru aveau un circ imens:)) E cu adevarat Magic:P Am gasit tot ce cautam si am aprovizionat stocul cu materie prima:)(ms&kisses Lari)
Pe seara am trecut pe la matusa mea si m-am intors cu dantela si gulerase ,,vintage'',de toate marimile si modelele, absolut superbe(made by great granny:x)
Abia astept sa le readuc la viata in urmatoarele proiecte:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu