miercuri, 17 iulie 2013

Summer Dress

Am gasit materialul asta dragut la Sahara, nu am avut nici cea mai mica idee ce urma sa fac cu el, dar l-am cumparat. Dupa ceva timp m-am gandit sa-mi fac o vesta cu buznare. Am gasit si tiparul necesar in Burda. Am plecat de la vesta si am ajuns la o rochita foarte draguta. A durat ceva sa decupez materialul dar l-am cusut in doua zile pentru ca e nevoie de mult surfilat.

In alta ordine de idei, iesi a venit comanda cu portofelul asta iubibil. Smart Puoch se numeste, l-am comandat de pe Zumzi pentru ca era 39 in loc de 75. Samsung S3 intra perfect, dar e bun si pentru Iphone si telefoane mai mici decat S3; are compartimente pentru carduri, dar si pentru maruntis. Incap bancnote indoite.

Dupa ce am primit portofelul m-am gandit sa incerc sa fac unul singura. Am cautat pattern-uri si l-am gasit pe acesta , cu explicatii cu tot. Daca reusesc sa-l fac bine, ajunge pe blog .Daca nu, raman la rochii si coliere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu