luni, 5 august 2013

Camasa in carouri

M-am apucat saptamna trecuta de o camasa in carouri. Am reusit sa o termin abia azi si am si purtat-o. Realizarea ei a fost foarte migaloasa, dar imi place ce a iesit. Am inca doua camasi in plan, iar in cateva saptamani am sa ma apuc si de ele. Momentan ramanem la prima camasa cu maneci, care a iesit mai bine decat ma asteptam.



Azi am dat si o fuga prin ProfiArt&Hobby Center si mi-am luat cate ceva. Vedeti mai jos:
Plansa pentru taiat, pluta, pietre pentru bijuterii, niste role pentru picture, cutterele sunt mostenire de familie:P. Mi-am mai luat si o rigla din aluminiu de 50 cm, pe care am uitat sa o fotografiez. Am cateva proiecte in minte cu ce am cumparat azi, sper sa-mi iasa si sa gasesc toate materialele necesare. Un Hint pentru viitoarele proiecte: Bags, baby!

Aseara am descoperit cel mai cel magazin de textile din cate exista, Fabrix se numeste. Am asteptat un magazin cu asemenea materiale de mult si uite ca a aparut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu