miercuri, 28 august 2013

Multiple Personality Bag

Am vazut geanta asta minunata si am zis ca trebuie sa am asa ceva. Nu sunt genu de fata care are portofel si atat, eu am toata casa cu mine. Asa ca nu e tocmai estetic sa se vada pansamente, pastile si mai stiu ce prin geanta mea.

Am plecat de la ideea ca vreau o poseta care merge cam cu orice. Geanta transparenta este o baza pentru materiale colorate sau uni, pe care le pot asorta usor la orice tinuta.

Am cautat pvc transparent in toate, dar toate, magazinele de bricolaj din Bucuresti. Am gasit intr-un final la un depozit de materiale pentru corturi. Nici capsele cu surub nu au fost usor de gasit; insa,  materialele pentru interior sunt de la Ikea.

Vreau sa incerc si alte forme de baza, am facut un plic si arata foarte bine. Am sa-i adaug detalii din metal si gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu