duminică, 9 martie 2014

Denim Dress - my way

Denim, dragul de el...îl ador. Pantaloni, fustă, rochie, cămașă, jachetă, salopetă, oricum ar fi îmi place pentru că e comod și cu multe fețe: sport, casual, smart-casual și chiar elegant.
De ceva timp caut denim în magazinele cu materiale, dar nu găsesc altceva decât un material rigid, scorțos și de culoare ciudată.
Am găsit într-un final un denim foarte draguț și m-am apucat să-mi fac o rochie după tiparul acesta din Burda.

Simpla și dreptă sa fie!
Am renunțat la buzunare(îmi complicau puțin partea de cusut) și la o palmă din lungimea inițială, pe motiv că nu cadra cu vârsta mea.
După câteva zile în care am cusut printre picături, am reușit să termin.
Mi-a ieșit asa!:D







Momentan vremea nu cooperează cu planurile mele de outfit primăvăratic, așa că stă pe umeraș în șifonier și abia aștept să o port.

Am găsit câteva variante similare în magazine.

TOPSHOP


ASOS

H&M

Stradivarius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu