joi, 5 iunie 2014

Let's frame some bugs: The Bug Bag

M-am reapucat de facut genți!

Motivul: nu am reușit să găsesc un plic/geantă care să se potrivească pentru balul de absolvire. Soluția: ramă metalică pentru geantă+catifea+paiete&biluțe
Rezultat: geantă perfectă pentru bal, unică, handmade by me
Nu am să pun prea multe imagini în această postare cu poșeta pentru bal pentru că mai e puțin până la bal și vreau să o inaugurez acolo.

Între timp azi am început operațiunea  - The Bug Bag -
Am avut nevoie de:
- ramă metalică pentru geantă
- pânză groasă de la Ikea
- căptușeală cu vatelină
- puțină ață și o mașină de cusut

Azi am descoperit un blog plin cu idei DIY - Plan B. Vreau să încerc câteva idei cât mai curând:D

Să trecem la poșete:X!

 Poșeta din stânga este pentru bal, cea din centru este Vintage și o am de la bunica mea, iar cea din dreapta este ultima realizare.

Rochie La Femme


Față / Verso




<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12432001/?claim=gxfx5gm6gsn">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 comentarii: